Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Asiakkaat pettyivät Lidlin kassalla, kun luvattu alennus katosikin varoittamatta: "Inhimillinen virhe"

Lidl Plus -sovellukseen päätyi torstaiaamuna alennuskuponki, jossa vähintään 35 euron kertaostoksesta luvattiin 20 prosentin alennus. Kauppaan kiiruhtaneita odotti kassalla kuitenkin pettymys. Alennuksen sijasta sovellus ilmoitti, että kyseinen kuponki oli poistettu.

Jos asiakas ei huomannut tätä, hän saattoi maksaa ostoksistaan normaalin hinnan. Toisaalta ilman alennusta ostokset saattoivat jäädä tekemättä, jolloin käteen jäi väi tuhlattua aikaa ja ärtymys.

Lidlin viestinnästä kerrotaan kupongin päätyneen inhimillisen virheen takia asiakkaiden nähtäville. Kuponkia ehdittiin käyttämään jonkin verran aamun aikana. Se poistettiin sovelluksesta noin kello 11.00, kun virhe huomattiin.