Uutismediaa tarvitaan maailman tappiin saakka, uskoo Keskisuomalainen Oyj:n konsernijohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi
Keskisuomalainen Oyj:n konsernijohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi puuskuttaa syntymäpäivähaastattelun aluksi hieman.
– Olin ajamassa sähköpyörällä töihin, mutta sähköavustus ei lähtenyt päälle, vaikka akussa oli 39 prosenttia latausta, hän kertoo.
Kangaskorpi hankki sähköpyörän pari vuotta sitten. Hän polkee työmatkat kelien salliessa, jos ei ole välttämätöntä ottaa autoa mukaan.
– Olen sähköpyörän kautta löytänyt pyöräilyn uudestaan. Kun ikää on tullut lisää, olen havainnut, että on tärkeää pitää itsensä kunnossa.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.