Riitta Mäkinen pojitteli perussuomalaisten kansanedustajaa eduskunnassa – pyysi anteeksi, kertoo HS
Helsingin Sanomat kertoo, että SDP:n jyväskyläläinen kansanedustaja Riitta Mäkinen kutsui perussuomalaisten kansanedustaja Miko Bergbomia "pikkupojaksi" eduskunnan täysistunnossa myöhään keskiviikkoiltana.
Mäkinen kommentoi omalta paikaltaan Bergbomin päättynyttä puheenvuoroa lakko-oikeuden rajoittamisesta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.