Riitta Mäkinen pojitteli perussuomalaisten kansanedustajaa eduskunnassa – pyysi anteeksi, kertoo HS

Helsingin Sanomat kertoo, että SDP:n jyväskyläläinen kansanedustaja Riitta Mäkinen kutsui perussuomalaisten kansanedustaja Miko Bergbomia "pikkupojaksi" eduskunnan täysistunnossa myöhään keskiviikkoiltana.

Mäkinen kommentoi omalta paikaltaan Bergbomin päättynyttä puheenvuoroa lakko-oikeuden rajoittamisesta.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.