Fanit ylistävät Kuumaa-bändiä sanoituksista ja live-esiintymisestä Jyväskylän Lutakossa – "Jalat sulaa alta ja itku pärähtää, kun ne tulee lavalle"

– Ihan parhaimpia live-esiintyjiä Suomessa, Noora Turpeenniemi hehkutti Kuumaa-bändiä.

– Jalat sulaa alta ja itku pärähtää, kun ne tulee lavalle, Josefina Paldman jatkoi ylistystä.

Popyhtye Kuumaa esiintyi torstaina loppuunmyydyllä ulkoilmakeikalla Lutakon pihalla Jyväskylässä. Keikka oli osa viiden päivän mittaista Lutakon Lippa -sarjaa, joka järjestetään 14.–18.8. Katsomo täyttyi fanipaitoihin pukeutuneista musiikinystävistä, joista moni hehkutti yhtyeen esiintymistaitoja. Ylistystä faneilta sai myös paikan rento ja intiimi tunnelma sekä pieni koko.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.