Susi lenkkeili Toivakan urheilukentällä maanantaina – käytös lampaiden lähellä herätti ihmetystä

"Tosi tarkkaan seurataan nyt tätä tilannetta", sanoo Toivakan koulukeskuksen rehtori Sirpa Orell-Pohjola.

Toivakan koulukeskuksen rehtori Sirpa Orell-Pohjola kertoo, että häneen on oltu yhteydessä maanantaina Toivakan keskustan urheilukentillä tehdystä susihavainnosta. Havainto tehtiin Orell-Pohjolan mukaan keskellä päivää. Orell-Pohjola tiedotti oppilaiden huoltajille ohjeet, mitä susihavaintotilanteissa kuuluu tehdä, mutta havainto ei toistaiseksi aiheuta kouluilla muita toimenpiteitä.

Orell-Pohjola kertoo keskustelleensa asiasta poliisin ja paikallisen suurpetoyhdyshenkilön kanssa, eikä susi ole vaivannut alueella maanantaisen lenkkinsä jälkeen.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.