Louhunsalmen sillan liikenne soljui tänä aamuna jo paremmin – parhaimmillaan yli pääsi jopa jonottamatta
Liikenne Säynätsalossa Louhunsalmen sillalla on tänä aamuna soljunut paremmin kuin vielä eilisten ruuhkien aikaan. Parhaimmillaan sillan yli pääsi jonottamatta.
– Pääsin ylittämään sillan muutamassa minuutissa. Edessämme oli vain kolme autoa, alueella asuva Keskisuomalaisen toimittaja Aino Ässämäki kertoi tiistaina aamulla puoli yhdeksän aikaan.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.