Heli ja Markku Myllylälle kahdeksan kuukautta matkailuautossa oli lopulta enemmän herkkua kuin helvettiä
Ette te siellä viikkoa kauempaa viihdy! totesi appi-ukkoni tavalliseen, tietäväiseen sävyynsä, kun kerroimme suunnitelmastamme myydä talomme ja omaisuutemme ja muuttaa asumaan paketti-autoon.
Nyt tuosta hetkestä on kulunut lähes tarkalleen ottaen vuosi, josta jo yli kahdeksan kuukautta olemme asuneet autossamme.
Tähän itse järjestämäämme ihmiskokeeseen lähtiessämme olimme täysiä noviiseja. Ajattelimme, että elämää oppii vain elämällä ja saman uskoimme pätevän myös pakuelämään.
Kulunut vuosi onkin kaikkinensa ollut takuulla niin pisin, haastavin kuin myös antoisin opintomatkamme ikinä.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.