Vene upposi itsekseen Jyväskylässä – "Mitään peruuttamatonta ei pitäisi olla tapahtunut"

Perämoottorillinen vene upposi itsekseen venesatamassa Jyväskylän Jyskässä.

Keski-Suomen pelastuslaitos sai tapauksesta hälytyksen öljyvahinkona maanantaina 30. kesäkuuta kello 15 jälkeen. Öljyvahinkoa tai muuta ympäristövahinkoa tilanteesta ei aiheutunut.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.