Kuikan lavalla vietettiin elokuun viimeisiä tanssi-iltoja 22.8., jolloin runsasta tanssiväkeä viihdyttivät Mikko Mäkeläinen ja Myrskylyhty sekä Yölintu ja Simo Silmu. Innokkaita kävijöitä oli mm. Seinäjoelta ja jopa Turusta saakka. Kaikkiaan ennätysyleisöä oli yli 800, mikä teki tunnelmasta tiiviin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.