Kommentti: Ikävä tuli, mutta totta kai lähdin vanhempieni matkaan

Oletko aivan varma, että haluat muuttaa?

Muistan hyvin luokkakaverini esittämän kysymyksen, vaikka siitä on 40 vuotta aikaa. Itkeä tihrustin koulunpäättäjäisissä, ja kaveri oli huolissaan. Olin 12 ja muuttamassa Ruotsista pois, takaisin Suomeen.

Nyökkäsin. Ikävä tulisi, mutta kyllä. Halusin sinne, minne vanhempanikin olivat menossa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.