Outo kiista "samannäköisistä" logoista – Citroën esti kilpailijan tulon Ranskan automarkkinoille

Autonvalmistajat Citroën ja Polestar kinastelevat logoistaan. Ranskalaisyhtiö sanoo Polestarin tuotemerkin (vas.) muistuttavan liikaa Citroënin vuonna 1995 käyttöön ottamaa logoa, joka tosin on jo uudistunut mutta näkyy yhä monissa autoissa.

Perinteikäs autonvalmistaja Citroën ja vuonna 2017 Volvosta irtautunut Polestar ovat ajautuneet kiistaan logoista.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi 3 kk 15 € ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös katsoa muut edulliset tilausvaihtoehdot (esimerkiksi. 24 h digitilaus vain 2 €).

Tilaa tästä 3 kk 15 € Tilaa 24 h 2 € Katso Black week tarjous! Olen jo tilaaja