Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Painetun Keskisuomalaisen jakelussa on tänään ongelmia, eivätkä kaikki tilaajamme valitettavasti saa lehteä ajoissa. Tämän vuoksi näköislehtemme on avattu vapaasti luettavaksi.

Audi esitteli uuden logonsa – uudistus tuskin häiritsee edes pinttyneimmän Audi-fanin yöunia

Audi esitteli maanantai-iltana uuden logonsa. Muutos on kuitenkin hyvin minimaalinen ja noudattelee samaa ajattelumallia, joka on viime aikoina saanut esimerkiksi BMW:n, General Motorsin ja Volkswagenin viilaamaan logoaan.

Audin uudessa logossa ovat edelleen tutut renkaat, jotka symboloivat neljän autonvalmistajan (Audi, DKW, Horch ja Wanderer) sulautumista Auto Union AG -nimiseksi yhtiöksi 1930-luvulla.

Audin uusi logo toimii yhtiön mukaan aiempaa paremmin digitaalisen ajan viestinnässä. Logo perustuu mustan ja valkoisen vahvaan kontrastiin sekä renkaiden ympärillä oleviin valkoisiin kehyksiin. Autoihin kiinnitettävistä logoista poistetaan samalla kromi, mikä Audin mukaan helpottaa logon havaitsemista kaiken värisissä autoissa.

– Tämän jälkeen neljä rengasta näyttävät samanlaisilta kaikenlaisilla alustoilla. Näetpä Audin uuden logon painetun lehden sivulla, älypuhelimessa, mainostaululla tai auton kojelaudassa, niin se näyttää täsmälleen samalta, sanoo brändisuunnittelija André Georgi.