Toyota-konsernin uusi pääjohtaja: "Tästä eteenpäin sähköautot edellä – ja Lexus on muutoksen suunnannäyttäjä"
Huhtikuun alussa Toyota-konsernin pääjohtajana aloittava Koji Sato esittäytyi maanantaina tiedotustilaisuudessa medialle ja sidosryhmille. Koji Saton nimityksen arveltiin olevan lähtölaukaus Toyotan omistamien merkkien vauhdikkaalle täyssähköistymiselle. Se kävi nopeasti todeksi myös itse tilaisuudessa.
– Tuottaaksemme kiinnostavia täyssähköisiä autoja useammille asiakkaille, meidän on modernisoitava autojemme rakennetta. Sähköautot ensin -ajattelun mukana meidän on myös muutettava tapamme tehdä bisnestä, ja tämä koskee kaikkea tuotannosta myyntiin ja huoltoihin.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.