Iran päästää amerikkalaispainijat maahan
Iran reagoi maahantulokieltoon peruuttamalla viisumien myöntämisen Yhdysvaltojen kansalaisille.
Iran on ilmoittanut päästävänsä yhdysvaltalaiset painijat maahan sen jälkeen, kun tuomaripäätös Yhdysvalloissa jäädytti presidentti Donald Trumpin asettaman maahantulokiellon perjantaina. Päätöksestä ilmoitti maan ulkoministeri Mohammed Javad Zarif twitterissä tänään.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.