Iran päästää amerikkalaispainijat maahan

Iran reagoi maahantulokieltoon peruuttamalla viisumien myöntämisen Yhdysvaltojen kansalaisille.

Iran on ilmoittanut päästävänsä yhdysvaltalaiset painijat maahan sen jälkeen, kun tuomaripäätös Yhdysvalloissa jäädytti presidentti Donald Trumpin asettaman maahantulokiellon perjantaina. Päätöksestä ilmoitti maan ulkoministeri Mohammed Javad Zarif twitterissä tänään.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.