Autosport: Volkswagen jättää rallin MM-sarjan
VW teki asiasta päätöksen tiistaiaamuna päämajassaan Wolfsburgissa, kertoo Autosport.
Jari-Matti Latvalan edustaman Volkswagen-tallin lähtö rallin MM-sarjasta on varmaa, kertoo Autosport-sivusto. Autosportin lähteiden mukaan VW teki asiasta päätöksen tiistaiaamuna päämajassaan Wolfsburgissa. VW ei ole antanut virallista ilmoitusta asiasta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.