Lauri Markkanen jätti pelin kesken – "Sain uuden iskun samaan paikkaan"

Chicago Bulls nappasi Suomen aikaa varhain keskiviikkona kauden avausvoittonsa koripallon NBA:ssa, mutta Lauri Markkasen ongelmat jatkuivat.

Bullsin Markkanen jätti ottelun toisella puoliajalla kesken jalkavamman takia. Edellisessä ottelussaan loukkaantunut Markkanen oli toipunut pelikuntoon, mutta sai uuden tärskyn samaan paikkaan.

– Ensimmäinen puoliaika tuntui vielä hyvältä, mutta totta kai sain uuden iskun samaan paikkaan. Toisella puoliajalla halusin yrittää, mutta en pystynyt antamaan joukkueelleni mitään ensimmäisen kolmen minuutin aikana, joten vaihdoin itseni pois. En pystynyt juoksemaan täysillä enkä pystynyt liikkumaan, kuten halusin, Markkanen sanoi Koripalloliiton tiedotteessa.

Markkasella on uutisoitu olevan pohjevamma. Muutoin ottelusta tuli Bullsille iloinen, sillä joukkue kukisti vieraissa Washington Wizardsin 115–107 (52–46).

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.