Yleisurheilun SM-halleihin Jyväskylässä pääsee leviämisalueelta vain tuoreen koronatestin kautta

Kuten Keskisuomalainen jo aiemmin uutisoi, yleisurheilun SM-hallien järjestäminen helmikuussa vaatii kisaisäntä Jyväskylän Kenttäurheilijoilta tarkkoja erityisjärjestelyjä. Tuore vaatimus lisää urakkaa entisestään, sillä epidemian leviämisalueilta tulevilla urheilijoilla, valmentajilla, toimitsijoilla ja muilla henkilöillä täytyy olla alle 48 tuntia vanha negatiivinen tulos koronavirustestistä tai todistus sairastetusta taudista.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.