MM-mitaleista nostettiin virtuaalisesti – Anni Jääskeläinen nosti omaa suoritustaan Jyväskylässä ja hänen kilpakumppaninsa Norjassa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa
Korona-aika luo uusia ja erikoisia käytäntöjä. Painonnoston Masters-mestaruudet olisi pitänyt ratkoa Japanin Kansaissa, mutta niin vain Porlammen Pamausta edustava Anni Jääskeläinen tempaisi ja työnsi omaa kisasuoritustaan Harjun Woiman salilla Jyväskylässä perjantaina.
– Kilpailut päätettiin järjestää virtuaalisesti ja Suomen kisapaikaksi tuli Jyväskylä, jyväskyläläinen Suomen Painonnostoliiton Masters-vastaava Jorma Pallari kertoi.
Virtuaaliset MM-kisat alkoivat maanantaina ja päättyvät lauantaina. Kilpailuihin osallistuu yli 800 nostajaa ja mukana on 62 maata.
– Tänä aamuna nostettiin jo Oseaniassa ja Kaakkois-Aasiassa. Päivällä nostetaan Euroopassa ja illalla USA:ssa, Pallari selvitti puolenpäivän aikaan, kun kilpailut Suomessa alkoivat.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.