Emil Ruusuvuori hävisi välierissä aivan finaalipaikan kynnyksellä loistavasta aloituserästä huolimatta

Tennispelaaja Emil Ruusuvuori hävisi välierissä aivan finaalipaikan kynnyksellä Atlantan ATP-turnauksessa.

Suomalainen vei voiton ensimmäisessä erässä, mutta vauhtia ei riittänyt enää kahteen seuraavaan. Yhdysvaltalaispelaaja Brandon Nakashima sinetöi miesten kohtaamisessa otteluvoiton erin 3–6, 6–4, 6–3.

Ruusuvuori aloitti ottelun murtamalla vastustajansa avaussyöttövuoron. Hän teki toisen murron vielä myöhemmin 5–3-tilanteessa ja otti erävoiton.

– Se (Nakashima) ei pelannut niin hyvin ekassa erässä, Ruusuvuori pohti peliä STT:lle.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.