Ruusuvuoren taival Toronton turnauksessa päättyi ensimmäisellä kierroksella: "Vastustaja oli lyötävissä"

Suomen tennisässä Emil Ruusuvuoren taival Toronton ATP Masters-turnauksen miesten kaksinpelissä päättyi jo avauskierroksella. Maailmanlistalla 72. sijalla oleva Ruusuvuori, 22, kohtasi tiistain ottelussaan Serbian Dusan Lajovicin, joka vei voiton kaksikon historian ensimmäisestä yhteenotosta erin 3–6, 6–3, 6–3.

– Ensimmäinen erä ei ollut minulta paras mahdollinen, mutta onnistuin viemään sen nimiini. Toisessa erässä olin jo 2–0-johdossa, ja se olisi pitänyt pystyä käyttämään hyväksi, mutta en siinä kuitenkaan onnistunut. Se ottaa päähän, Ruusuvuori harmitteli ottelun jälkeen.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.