Red Bull -pomo: Verstappenin ei olisi pitänyt olla lähelläkään Hamiltonia

Formula ykkösten Red Bull -tallin Max Verstappenin "ei olisi pitänyt olla lähelläkään" Mercedeksen Lewis Hamiltonia, kun sunnuntainen Italian gp päättyi näiden kahden mestaruuskilvoittelijan osalta dramaattiseen keskinäiseen kolariin. Näin toteaa Red Bullin tallipäällikkö Christian Horner.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.