Red Bull -pomo: Verstappenin ei olisi pitänyt olla lähelläkään Hamiltonia
Formula ykkösten Red Bull -tallin Max Verstappenin "ei olisi pitänyt olla lähelläkään" Mercedeksen Lewis Hamiltonia, kun sunnuntainen Italian gp päättyi näiden kahden mestaruuskilvoittelijan osalta dramaattiseen keskinäiseen kolariin. Näin toteaa Red Bullin tallipäällikkö Christian Horner.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.