Manse PP:n miehet pesäpallon kultajahdissa Valtion Lentokonetehtaan jäljillä – "Linjapelaajillemme on nostettava hattua”
Superpesiksen runkosarjan voittanut Manse PP on enää voiton päässä pesäpallomestaruudesta, jota Tampereella on aiemmin miesten puolella juhlinut vain Valtion Lentokonetehdas vuonna 1942.
Kouvolan Pallonlyöjien ote kultamitaleista kirposi isosti joukkueen hävittyä finaalien kotiavauksensakin. KPL hyytyi lauantaina Mansen vahvan ulkopelin edessä tappioon 0–1 (3–3, 1–3).
– Ei tämä minusta ollut hallintaa, korkeintaan mukamas sellaista. Isossa kuvassa tärkeintä oli, että voitettiin, kuvaili aina salaperäisen vähäsanainen Mansen pelinjohtaja Matti Iivarinen.
– Linjapelaajillemme on nostettava hattua. He liikkuvat ulkopelissä todella hyvin, Mansen ykköspalkittu lukkari Juha Puhtimäki ylisti.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.