Happee iski kauden avauksessa peräti 10 maalia kun se voitti pitkästä aikaa LASBin tämän kotona
Jyväskylän Happee antoi miesten salibandyn F-liigan avauskierroksella myrskyvaroituksen kaikille muille joukkueille. Eräissä ennakkoarvioissa sarjan keskikastiin "sijoitettu" Happee latoi palloa maaliin oikein urakalla Lahdessa ja voitti LASBin 5–10 (2–4, 1–3, 2–3).
Nähtäväksi jää, millainen mittari LASB sitten loppujen lopuksi on, mutta Happee iski todellakin 10 maalia, jotka kynäili aika moni mies. Kahteen maaliin pääsivät Niko Laisti, Kaapo Siekkinen ja Matti Minkkinen. Etenkin ensimmäisen erän 10-minuuttinen oli yhtä ilotulitusta jyväskyläläisittäin.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.