Kuusamo aloitti kotivoitolla naisten lentopalloliigan välieräsarjan – "Taso heittelehti, mutta hallitsimme ottelua"

Puolustava mestari Kuusamon Pallo-Karhut aloitti maanantaina välieräsarjan viime kevään hopeajoukkue LP Kangasalaa vastaan 3–1-kotivoitolla lentopallon naisten Mestaruusliigassa.

Joulukuussa joukkueeseen palannut viime kauden mestari Carlyle Nusbaum oli tehokkain 24 pisteellä. Toinen yhdysvaltalainen yleispelaaja Breana Runnels oli liki yhtä tehokas 23 pisteellä.

– Valinnanvaraa todella on joukkueessa minne heittää passeja. Pleijariavaukseksi peli oli aika tyypillinen, taso heittelehti. Mutta tauon jälkeen hallitsimme ottelua, sanoi Kuusamon passari Katja Kylmäaho.

Kylmäaho edusti kaksi edellistä kautta juuri tämän kevään välierävastustaja LP Kangasalaa. Vuosi sitten Kuusamo juhli mestaruutta voitoin 4–3.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.