Slovakia piinasi Suomen lentismiehiä viiden erän taistoon – "Ylä- ja alamäkeä mentiin kovaa vauhtia"

Suomen miesten lentopallomaajoukkue sai sunnuntaina tehdä jälleen täyden päivätyön Euroopan Kultaisessa liigassa. Lentismiehet kukistivat lohkovaiheen ensimmäisessä kotiottelussaan Turun Kupittaalla Slovakian niukasti 3–2.

– Ensimmäinen kotipeli toi nähtävästi vähän perhosia vatsaan. Alku oli melko tahmeaa puristusta, mutta onneksi saimme tärkeät kaksi pistettä, iloitsi joukkueen kapteeni Antti Ronkainen.

Erät päättyivät Suomelle 24–26, 25–17, 25–17, 20–25 ja 19–17.

Nihkeän avauserän jälkeen Suomi sai hyökkäyspelinsä kulkemaan, mutta puolustuksessa oli ongelmia.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.