Kiekko-Espoo ja Jokerit kohtaavat Mestiksen avausottelussa

Jääkiekon Mestiksen hallitseva mestari Kiekko-Espoo ja kotimaan sarjajääkiekkoiluun yhdeksän vuoden tauon jälkeen palaava Helsingin Jokerit avaavat tulevan Mestis-kauden avauspäivän ainoassa ottelussa 21. syyskuuta. Ottelu pelataan Espoossa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.