Ykskaks JoMa voitti Jymyn 2–1

Joensuun Mailan miehet ehtivät maanantaina ensimmäisenä joukkueena Superpesiksen runkosarjan puolimatkaan. Sarjan kärkipeli oli JoMalle 12:s ja vieraana olleelle Sotkamon Jymylle kymmenes. Viime kaudella kaikki neljä kohtaamista voittanut Jymy ei onnistunut jatkamaan keskinäisten kamppailujen voittosarjaa, kun kotijoukkue kiri viimeisillä hetkillä voittoon 2–1 (1–2, 2–1, 2–1).

– Aika tiukalle meni, kun ei meinattu saada äijää kotiin. Kotiuttaminen oli nihkeää, mutta viimeisen sisävuoron palottomassa ajossa onnistuttiin ja vihdoin kotarissakin, joten hieno voitto saatiin, sanaili JoMan jokerikotiuttaja Joosua Rättö Ruutu+:n haastattelussa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.