Voitokas Jymy kotiutti seitsemän miehen voimin – "Olihan siellä paljon hyviäkin lyöntejä"

Superpesiksen kärkikolmikko tiivistyi yhden pisteen sisään, kun piikkipaikkaa pitävät Kempeleen Kirin miehet nöyrtyivät sunnuntaina Sarkkirannassaan Sotkamon Jymyn käsittelyssä tappioon 0–1 (2–6, 6–6).

Isäntien kannalta illan iloisinta antia oli katsojamäärä 2 023.

Kahden kehutun ulkopelijoukkueen juoksukarkeloissa vierasjoukkueen riveistä löytyi seitsemän kotiutukseen kyennyttä pelaajaa. Vasta kauden neljättä otteluaan Jymyssä pelannut Samuel Huotari, 17, löi molempien jaksojen avausjuoksun. Jokeri Roope Korhonen kotiutti neljästi.

– Olihan siellä paljon hyviäkin lyöntejä, mutta käsistäkin antoivat myös kummatkin joukkueet juoksuja. Minulta lipsui räpylä sen verran, ettei kolmea pistettä saatu, ruoski alkukaudesta Jymy-Jusseissa kolmesti kotiuttanut ja neljännessä ottelussaan Jymyssä juoksutilin avannut Huotari.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.