JoMan kotiutussirkus vaati kuusi vuoroparia käynnistyäkseen
Joensuun Mailan miesten kolmen tappion kierre Superpesiksessä katkesi maanantaina Kempeleen Kirin vieraana. Isännät juhlivat avausjaksolla, mutta hävisivät kotiutuskisan kautta kotonaan toisen kerran peräkkäin lukemin 1–2 (3–1, 3–8, 1–3).
– Ulkopelimme mahdollisti voiton. Siinä oli koko ajan riittävän hyvä ote, vaikkei sisäpeli tuntunut oikein lähtevän käyntiin. Kempeleestä ei ole hirveästi otettu pisteitä, joten tyytyväinen voi olla, kommentoi JoMan viuhkamies Mikko Huotari.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.