Kirittäret päihitti Roihuttaret Hippoksella: "Saimme kovan latauksen otteluun"
Jyväskyläläisjoukkueen tämän kauden runkosarja on yhtä ottelua vaille paketissa.
Naisten Superpesis-kausi jatkui Jyväskylän Kirittärien osalta torstaina kotivoitolla, kun Hippoksen pesäpallostadionilla pelatussa koitoksessa kaatui Helsingin Roihuttaret jaksoin 2–0 (5–0, 5–1).
– Vaikka pelaamme kovassa peliruuhkassa, niin saimme siitä huolimatta kovan latauksen otteluun. Jokainen pelaaja oli pelissä mukana ja koko ajan läsnä, Kirittärien pelinjohtaja Mattias Kitola kehui.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.