Kirittäret päätti runkosarjan vieraissa JoMa-voittoon: ”Joukkueella oli hyvä lataus”

Jyväskyläläisjoukkue saa puolivälierissä vastaansa Rauman Feran.

Naisten Superpesiksessä pelaavan Jyväskylän Kirittärien runkosarja päättyi lauantaina, kun vieraskentällä pelattu kamppailu Joensuun Mailaa vastaan kirjattiin jyväskyläläisjoukkueelle luvuin 2–0 (7–1, 6–2).

– Pelasimme kenties jopa kauden parhaan runkosarjan pelimme. Tämä oli meiltä seitsemäs peli viimeiseen 14 päivään, minkä vuoksi lähdettiin peliin päättäväisellä asenteella. Joukkueella oli alusta saakka hyvä lataus ja tekeminen oli mallikasta, Kirittärien pelinjohtaja Mattias Kitola kommentoi.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.