Helmarit kaatoi Montenegron Sällströmin, mutta päävalmentajalta ei herunut kehuja

Suomen naisten jalkapallomaajoukkue otti perjantaina yli puolen vuoden tauon jälkeen kaivatun voiton, kun Helmarit kaatoi EM-jatkokarsinnan avauskierroksen ensimmäisessä kohtaamisessa Montenegron 1–0.

Suomi pelasi ennen perjantaita neljä EM-karsintapeliä ilman voittoa. Vierasvoitto Podgoricassa irtosi Linda Sällströmin 3. minuutin osumalla.

Sällström vankisti 1–0-osumallaan asemaansa Suomen kaikkien aikojen maalintekijänä. Osuma oli Sällströmille maajoukkueessa uran 60:s.

Suomen vierasvoitto heltisi vaikean kautta.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.