Helmarit kaatoi Montenegron Sällströmin, mutta päävalmentajalta ei herunut kehuja
Suomen naisten jalkapallomaajoukkue otti perjantaina yli puolen vuoden tauon jälkeen kaivatun voiton, kun Helmarit kaatoi EM-jatkokarsinnan avauskierroksen ensimmäisessä kohtaamisessa Montenegron 1–0.
Suomi pelasi ennen perjantaita neljä EM-karsintapeliä ilman voittoa. Vierasvoitto Podgoricassa irtosi Linda Sällströmin 3. minuutin osumalla.
Sällström vankisti 1–0-osumallaan asemaansa Suomen kaikkien aikojen maalintekijänä. Osuma oli Sällströmille maajoukkueessa uran 60:s.
Suomen vierasvoitto heltisi vaikean kautta.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.