LP Kangasala murskasi Puijo Wolleyn pelihuumorin – "Peli oli paljon rennompaa kuin tiistaina"
SM-pokaali ja mitalit tekivät keskiviikkona turhan matkan Kangasalan areenaan, sillä kotijoukkue LP Kangasala kaatoi naisten viidennessä lentopallofinaalissa Puijo Wolleyn murskaavasti 3–0 (25–11, 25–21, 25–19).
Puijo Wolley johtaa Mestaruusliigan finaalisarjaa voitoin 3–2. Mestaruus on seuraavan kerran katkolla lauantaina Kuopiossa.
– Valmistautuminen meni pieleen. Ei ollut työrukkaset kädessä tänään. Tällä pelillä ei olisi voitettu mitään ottelua, murehti Puijon valmentaja Pekka Seppänen.
Molemmat joukkueet tavoittelevat ensimmäistä mestaruuttaan, ja kun Puijo Wolleyllä oli mahdollisuus juhlia, ei se ollut siis valmis tekemään sitä työtä, mitä voittoon ja juhliin olisi vaadittu.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.