Suomen U17-jalkapallojoukkueen EM-lopputurnauksen avausottelu päättyi 0-4 tappioon – Joukkueessa mukana jyväskyläläislähtöinen Juliet Välkky

Suomen jalkapallon U17-tytöt pelasivat EM-lopputurnauksen avausottelunsa tiistaina Espanjaa vastaan. Pohjois-Irlannissa, Larnessa kilpailtu ottelu päättyi 0-4 tappioon Suomelle. Espanja on yksi kahdeksan maan turnauksen ennakkosuosikeista, Palloliitto kertoo tiedotteessaan.

Palloliiton mukaan Suomen joukkueella oli vaikeuksia Espanjan aggressiivisen pelin kanssa. Pikkuhelmareiden hallussa pallo oli vain lyhyitä aikoja. Avausjakson loppupuolella Suomi pääsi pelaamaan paremmin, mutta Espanjan puolustus piti suomalaiset pois maalipaikoilta.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.