Etelä-Korea palaamassa normaaliin elämään – ihmiset työpaikoille ja museot auki
Etelä-Koreassa on tänään alettu palata normaaliin arkeen koronavirusepidemian jälkeen.
Ihmiset ovat palanneet työpaikoilleen. Lisäksi museot ja kirjastot ovat auenneet. Koulut on määrä avata myöhemmin tässä kuussa.
Etelä-Koreaan määrättiin tiukkoja liikkumisrajoituksia maaliskuussa koronan vuoksi. Maa on sittemmin saanut koronaviruksen hyvin kuriin muun muassa tautitapauksien laajalla testauksella ja jäljittämisellä.
51 miljoonan asukkaan maassa on kuollut virukseen 250 ihmistä. Uusia tautitapauksia on todettu vain 13 viimeisen kolme päivän aikana, ja niistä suurin osa on ollut ulkomailta saapuvien joukossa.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.