Sadetta luvassa kaikissa olomuodoissa, tänään ei juuri nautita kauniin keväisestä säästä
Uudellamaalla aamu alkoi huonossa ajokelissä räntä- ja lumisateen vuoksi. Itä-Uudenmaan poliisi kertoi ennen aamukuutta Twitterissä , että Kehä III:lla lämpötila oli nollassa ja tiellä oli sohjoa.
– Oli räntä- ja vähän ehkä lumeksikin laskettavaa sadetta, joka on enimmäkseen siirtynyt jo idemmäs. Olomuotokin näyttäisi olevan enemmän vettä tällä hetkellä, kertoo Ilmatieteen laitoksen päivystävä meteorologi Heikki Sinisalo.
Sinisalon mukaan Uudellamaalla on odotettavissa sateita iltapäivään saakka.
– Vesisateita on kyllä tulossa, jos siellä jokunen hieman lumisempikin hetki saattaa tulla, mutta se on todennäköisesti vettä mitä taivaalta tulee.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.