Sadattuhannet palasivat Etelä-Koreassa koulunpenkille kuukausien tauon jälkeen

Etelä-Koreassa sadattuhannet oppilaat ovat palanneet tänään kouluihin koronaviruksen leviämisen aiheuttaman kuukausien tauon jälkeen.

Ensimmäisinä opinahjoihin ovat palanneet vanhimmat oppilaat, joiden on vuoden lopussa tarkoitus osallistua yliopistojen pääsykokeisiin. Muut palaavat oppilaitoksiin asteittain tulevien viikkojen aikana. Muiden on myös tarkoitus jatkaa ainakin osittain opiskelua etänä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.