Eteläkorealaismies vankilaan koronakaranteenin rikkomisesta

Etelä-Koreassa on tuomittu 27-vuotias mies vankeuteen karanteenimääräysten rikkomisesta. Kyseessä on ensimmäinen koronakaranteeneja koskeva tuomio maassa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.