Eteläkorealaismies vankilaan koronakaranteenin rikkomisesta
Etelä-Koreassa on tuomittu 27-vuotias mies vankeuteen karanteenimääräysten rikkomisesta. Kyseessä on ensimmäinen koronakaranteeneja koskeva tuomio maassa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.