Liikenne- ja viestintäministeri kaavailee journalistiseen työhön 5 miljoonan euron tukea

Liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakka (sd.) kertoi tiistaina Twitterissä, että hallituksen neljännessä lisäbudjetissa on mukana avaus mediatuesta.

Harakka kutsui tukea pieneksi, mutta periaatteellisesti tärkeäksi. Avauksen pohjalta journalistiseen työhön ohjattaisiin 5 miljoonaa euroa ja uutistoimistoille 2,5 miljoonaa euroa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.