Liikenne- ja viestintäministeri kaavailee journalistiseen työhön 5 miljoonan euron tukea
Liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakka (sd.) kertoi tiistaina Twitterissä, että hallituksen neljännessä lisäbudjetissa on mukana avaus mediatuesta.
Harakka kutsui tukea pieneksi, mutta periaatteellisesti tärkeäksi. Avauksen pohjalta journalistiseen työhön ohjattaisiin 5 miljoonaa euroa ja uutistoimistoille 2,5 miljoonaa euroa.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.