Etelä-Korean jälleenyhdistymisministeri erosi Koreoiden välien kiristymisen takia
Etelä-Korean suhteista Pohjois-Koreaan vastannut ministeri on eronnut tehtävästään seurauksena Koreoiden välien kiristymisestä. Kim Yeon-chul jätti tehtävänsä sen jälkeen, kun Pohjois-Korea oli tiistaina räjäyttänyt maiden välisen yhteydenpidon toimiston Kaesongin rajakaupungissa.
Kim tarjoutui lähtemään heti räjäytyksen jälkeen sanoen kantavansa vastuun maiden välien huonontumisesta.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.