Panimoliiton uudeksi johtajaksi Tuula Loikkanen – edeltäjä lähti ministerin erityisavustajaksi
Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliiton uudeksi toimitusjohtajaksi nousee Tuula Loikkanen.
Loikkanen aloittaa tehtävässään syyskuun alussa, liitto kertoo tiedotteessa. Hän siirtyy tehtävään Kaupan liiton edunvalvontajohtajan paikalta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.