Panimoliiton uudeksi johtajaksi Tuula Loikkanen – edeltäjä lähti ministerin erityisavustajaksi

Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliiton uudeksi toimitusjohtajaksi nousee Tuula Loikkanen.

Loikkanen aloittaa tehtävässään syyskuun alussa, liitto kertoo tiedotteessa. Hän siirtyy tehtävään Kaupan liiton edunvalvontajohtajan paikalta.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.