USA:n teknologiayhtiöt selvinneet voittajina koronapandemiassa, ennakoidaan markkinoilla

Lisääntyneet etätyöt koronapandemian aikana ovat markkina-analyytikkojen ennusteiden mukaan näkyneet kasvuna Yhdysvaltain suurten teknologiayhtiöiden tuloksissa. Muun muassa Microsoftin ja Amazonin arvellaan pärjänneen vahvasti.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.