USA:n teknologiayhtiöt selvinneet voittajina koronapandemiassa, ennakoidaan markkinoilla
Lisääntyneet etätyöt koronapandemian aikana ovat markkina-analyytikkojen ennusteiden mukaan näkyneet kasvuna Yhdysvaltain suurten teknologiayhtiöiden tuloksissa. Muun muassa Microsoftin ja Amazonin arvellaan pärjänneen vahvasti.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.