Kun lempimaisemaa uhkaa avohakkuu, on oikein tuntea surua – ja tarttua toimeen metsän puolesta
Liisa Tyrväinen on osoittanut, että luonto tekee hyvää.
Polvi on sarana, jonka varassa ihminen liikkuu. Kun se menee sijoiltaan, sijoiltaan menee vähän kaikki muukin.
Luken tutkimusprofessorilta Liisa Tyrväiseltä, 57, on kalenteri sekaisin sekä koronaviruspandemian että polvivamman vuoksi. Syksyksi Sveitsiin suunnitellun työmatkan toteutumisesta ei ole varmuutta.
Kaikkien aikojen luontomatkailukesäkin on jäänyt vähän väliin. Polvi on haitannut esimerkiksi merimelontaharrastusta.
– Tykkään liikkua komeissa maisemissa, ja merellä melominen on siihen oikein hyvä harrastus, Tyrväinen sanoo.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.