Sisäministeri Ohisalo sai selvityksen poliisin voimankäytöstä Helsingin Elokapina-mielenosoituksessa

Sisäministeri Maria Ohisalo (vihr.) kertoo saaneensa alustavan selvityksen poliisin voimankäytöstä Helsingissä lauantaina iltapäivällä järjestetyssä Elokapina-liikkeen mielenosoituksessa. Ohisalo kertoo Twitterissä, että selvitystä käydään läpi.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.