Sisäministeri Ohisalo sai selvityksen poliisin voimankäytöstä Helsingin Elokapina-mielenosoituksessa
Sisäministeri Maria Ohisalo (vihr.) kertoo saaneensa alustavan selvityksen poliisin voimankäytöstä Helsingissä lauantaina iltapäivällä järjestetyssä Elokapina-liikkeen mielenosoituksessa. Ohisalo kertoo Twitterissä, että selvitystä käydään läpi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.