Entinen kokoomuspoliitikko Laura Räty jättää Terveystalon

Sosiaali- ja terveysministerinä ja Helsingin apulaiskaupunginjohtajana työskennellyt entinen kokoomuspoliitikko Laura Räty on jättämässä Terveystalon . Yhtiö tiedotti, että Räty siirtyy ensi vuoden alussa uuteen tehtävään talon ulkopuolella.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.