Entinen kokoomuspoliitikko Laura Räty jättää Terveystalon
Sosiaali- ja terveysministerinä ja Helsingin apulaiskaupunginjohtajana työskennellyt entinen kokoomuspoliitikko Laura Räty on jättämässä Terveystalon . Yhtiö tiedotti, että Räty siirtyy ensi vuoden alussa uuteen tehtävään talon ulkopuolella.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.