Kulttuurialan ahdinko saa ymmärrystä – Helsingin Razmyar toivoo oikeudenmukaisia rajoituksia, Tampereen Lylystä "näyttää pahalta"

Helsingin kulttuurin ja vapaa-ajan apulaispormestari Nasima Razmyarin mukaan koronarajoitukset pitää kohdistaa nykyistä oikeudenmukaisemmin. Hän on huolissaan kulttuurialan ahdingosta ja toivoo, että tartuntatautilakiin tulossa olevat muutokset auttavat reilummassa kohdistamisessa.

Kulttuurialan ahdingosta on käyty viikonloppuna keskustelua sen jälkeen kun muusikko Paula Vesala kommentoi perjantaina alan huonoa tilannetta kovin sanoin Suomen Kuvalehdessä. Hän arvioi, että hallitus on hoitanut tilanteen erittäin huonosti ja nosti tikunnokkaan pääministeri Sanna Marinin (sd.) ja perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiurun (sd.).

– Heiluttaisin kirvestä Marinin ja Kiurun suuntaan, jos siihen olisi mahdollisuus, Vesala totesi lehdelle.

Razmyar ymmärtää huolen.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.