Maahantulon rajoituksia jatketaan 18. maaliskuuta asti
Hallitus on päättänyt, että maahantulon rajoituksia jatketaan 18. maaliskuuta saakka. Syynä on se, että koronapandemia jatkuu edelleen eikä riittäviä toimia sisärajavalvonnan korvaamiseksi ole vielä käytettävissä.
Suomi rajoittaa tällä hetkellä maahantuloa kaikista muista Schengen-maista paitsi Islannista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.