Maahantulon rajoituksia jatketaan 18. maaliskuuta asti

Hallitus on päättänyt, että maahantulon rajoituksia jatketaan 18. maaliskuuta saakka. Syynä on se, että koronapandemia jatkuu edelleen eikä riittäviä toimia sisärajavalvonnan korvaamiseksi ole vielä käytettävissä.

Suomi rajoittaa tällä hetkellä maahantuloa kaikista muista Schengen-maista paitsi Islannista.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.