Pohjois-Korean johtajan sisko Kim Yo-jong kritisoi Yhdysvaltoja ja Etelä-Koreaa yhteisistä sotilasharjoituksista – "Jos Yhdysvalloissa halutaan nukkua rauhassa..."
Pohjois-Korean johtajan Kim Jong-unin sisko Kim Yo-jong kritisoi Yhdysvaltoja ja Etelä-Koreaa. Yhdysvallat ja Etelä-Korea aloittivat viime viikolla tietokoneella simuloidun yhteisen sotilasharjoituksen.
Pohjois-Korean valtiollisessa mediassa julkaistussa lausunnossa Kim Yo-jong sanoo Yhdysvaltain uudelle hallinnolle, että jos Yhdysvalloissa halutaan nukkua rauhassa seuraavat neljä vuotta, olisi parempi olla luomatta tilanteita, jotka saavat menettämään unet.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.