Presidentti Niinistö keskusteli Yhdysvaltain varapresidentti Kamala Harrisin kanssa
Presidentti Sauli Niinistö ja Yhdysvaltain varapresidentti Kamala Harris kävivät tiistaina pitkän puhelinkeskustelun, kertoo presidentin kanslia. Kanslia kuvailee keskustelun olleen miellyttävä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.