Presidentti Niinistö keskusteli Yhdysvaltain varapresidentti Kamala Harrisin kanssa

Presidentti Sauli Niinistö ja Yhdysvaltain varapresidentti Kamala Harris kävivät tiistaina pitkän puhelinkeskustelun, kertoo presidentin kanslia. Kanslia kuvailee keskustelun olleen miellyttävä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.