Elokapina-aktivistit pesivät Fortumin pääkonttorin vihreällä saippuavedellä – katso videot
Elokapina-liike järjesti tänään keskiviikkona mielenilmauksen Fortumin pääkonttorilla Espoon Keilaniemessä.
Mielenilmauksessa bisnesasuiset aktivistit levittivät vihreää saippuavettä pääkonttorin ikkunoihin ja seiniin. Tämä kuvattiin Facebookiin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.