Elokapina-aktivistit pesivät Fortumin pääkonttorin vihreällä saippuavedellä – katso videot

Elokapina-liike järjesti tänään keskiviikkona mielenilmauksen Fortumin pääkonttorilla Espoon Keilaniemessä.

Mielenilmauksessa bisnesasuiset aktivistit levittivät vihreää saippuavettä pääkonttorin ikkunoihin ja seiniin. Tämä kuvattiin Facebookiin.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.